Körfez’in dijital AVM’si Trendyol, bölgedeki ikinci pop-up mağazasını açtı
Trendyol, Körfez Bölgesi’ndeki ikinci pop-up mağazasını Suudi Arabistan’ın Cidde şehrinde açtı. Trendyol’daki en seçkin ürünlerin sergilendiği mağaza, ünlü oyuncu Engin Altan Düzyatan’ın katıldığı lansmana ev sahipliği yaptı. Üç hafta boyunca ziyaretçileri ağırlayacak mağaza, fiziksel alışveriş deneyimini dijitalle birleştirecek. Ziyaretçiler, beğendikleri ürünleri üzerinde bulunan QR kodları okutarak online satın alabilecek.
Türk üreticileri e-ihracat yoluyla uluslararası pazarlara taşıyan Trendyol, Körfez Bölgesi’ndeki ikinci pop-up mağazasını Suudi Arabistan’ın Cidde şehrinde açtı. Alışveriş deneyimine getirdiği yeniliklerle bölgenin yeni dijital AVM’si olan Trendyol, 50 bin yerli üreticinin 15 milyon ürün seçeneğini Körfez Bölgesi’yle buluşturuyor. Cidde’deki Mall of Arabia’da ziyaretçilerini üç hafta boyunca ağırlayacak mağazanın lansmanına ünlü oyuncu Engin Altan Düzyatan da katıldı. Hayranlarının yoğun ilgisiyle karşılaşan ünlü oyuncu, Trendyol iş birliği hakkında şunları söyledi:
“Trendyol ile Körfez Bölgesi’ne yönelik gerçekleştirdiğimiz iş birliği benim için oldukça heyecan verici. Benim için de vazgeçilmez bir platform haline gelen Trendyol ile bu ortaklığın, bölgenin tamamındaki Trendyol müşterileri tarafından sevileceğini düşünüyorum.”
Trendyol koleksiyonundan 150 parçanın yer aldığı mağaza, dijital alışveriş deneyimi de yaşatacak. Ziyaretçiler, beğendikleri ürünleri, üzerlerindeki QR kodları okutarak online satın alabilecek.
8 AYDA 2 MİLYON MÜŞTERİYE ULAŞTI
Trendyol, Körfez Bölgesi’nde 2023 eylül ayından bu yana Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da pazaryeri modeliyle faaliyet gösteriyor. Bölgede 8 ayda 2 milyon aktif müşteriye ulaşan Trendyol, yıl sonuna kadar müşteri tabanını 6 milyona çıkarmayı hedefliyor. Bölgeye yönelik e-ihracat gerçekleştiren Türk üreticilerini, teknolojik altyapısı ve lojistik ağı ile destekleyen Trendyol, satıcıların pazarlama yatırımlarını da üstleniyor.